Shop
Sverige(SEK)|Svenska
Varukorg (0)

Språk

  • Svenska
  • English

Land

  • Sverige
    (SEK)

FAQ

    Beställningar & leverans

  • +

    Hur avbryter jag min beställning?

    Kontakta oss om du vill avbryta din beställning. Om paketet redan har skickats, är det tyvärr inte möjligt att avbryta beställningen.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Kan jag ändra min beställning?

    När en beställning väl har skickats kan vi inte korrigera produkterna eller den valda kvantiteten. Om en sådan önskan uppstår föreslår vi att du kontaktar oss så avbryter vi den felaktiga beställningen. Därefter kan du göra en ny beställning på vår hemsida.

    Senast uppdaterad: October 17, 2022
  • +

    Kan jag ändra min leveransadress?

    Om du vill ändra din leveransadress, vänligen kontakta oss så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

    Senast uppdaterad: October 17, 2022
  • +

    Vilka länder kommer att betala tull & skatt avgifter?

    Observera att för beställningar som görs utanför EU kan beställningar vara skyldiga för lokala skatter och/eller avgifter. Detta kommer att skilja sig från land till land. För mer information, kontakta din lokala skattemyndighet.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Varifrån skickas mina produkter?

    Alla våra beställningar skickas direkt från vårt lager i Sverige

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur spårar jag min order?

    När din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse till din mail. Observera att leveransuppskattningen i kassan endast är uppskattningar och att faktiska leveranstider kan variera beroende på din adress.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Levererar ni till mitt land?

    COMIS leverar till Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Finland, Storbritannien, Österrike, Schweiz, Frankrike, Slovakien, Kroatien, Polen, Ungern, Belgien, Slovenien, Tjeckien, Luxemburg, Nederländerna, Portugal, Bulgarien, Italien, Rumänien, Irland, Estland, Lettland, Litauen, Grekland, Monaco, Spanien, Cypern, Malta, Liechtenstein, USA.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Är det fri leverens?

    Frakt kommer att vara gratis för ordrar över 500 SEK samt för alla prenumeranter. För resterande ordrar kommer vi att tillämpa standardfrakt som du kommer att kunna välja i kassan.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    När får jag min beställning?

    Vi strävar efter att du ska få din beställning så fort som möjligt.

    När din beställning lagts, behandlas den av lagret följande arbetsdag. Därefter packas och skickas paketet med ditt valda fraktbolag. Du bör få din beställning 1-5 arbetsdagar efter detta.

    Paket transporteras inte under helger och helgdagar. Vänligen observera att uppskattad leveranstid är en uppskattning och att tiden kan variera beroende på yttre faktorer utanför COMIS kontroll.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur beställer jag?

    För att göra en beställning, välj den produkt du vill köpa och placera den i din varukorg. Fortsätt sedan till kassan, där du fyller i dina personuppgifter och betalar för beställningen. Se till att dubbelkolla att du har fyllt i dina uppgifter korrekt för att säkerställa att vi har all nödvändig information och att din order levereras utan några komplikationer.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Jag har inte fått mitt beställning. Vad gör jag?

    Inom 1-5 arbetsdagar efter att du har lagt din beställning kommer du att få ett spårningsnummer från DB Scehnker. Om du inte har fått ditt spårningsnummer, vänligen kontakta oss så undersöker vi detta åt dig omedelbart.

    Om du har fått ett spårningsnummer från DB Schenker uppmanar vi dig att kontakta dem direkt. DB Schenker har mer exakt information rörande din beställnings leveransstatus.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Gick min beställning igenom?

    Vi har flera verifieringssteg när kunder lägger en beställning, något som görs för att erbjuda våra kunder högsta möjliga säkerhet. Om din order är framgångsrik bör du inom de närmaste 10 minuterna få en orderbekräftelse via den e-postadress som du angett vid köptillfället. Om inte, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Varför har jag inte fått någon beställningsbekräftelse via e-post?

    När en beställning har lagts, kontrollerats och godkänts kommer du att få en automatisk beställningsbekräftelse via e-post.

    Om du inte har fått en beställningsbekräftelse till din e-post, rekommenderar vi att du kontaktar oss så att vi kan undersöka detta. Det kan vara så att din beställning misslyckades, alternativt att den lämnade e-postadressen var felaktig.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vad gör jag om mitt paket är skadat?

    Detta är inte en vanligt förekommande händelse, men olyckor kan ibland ske under frakt. Vänligen kontakta oss inom 1 vecka efter att du mottagit din order, så ser vi över en lösning. Inkludera gärna en bild på den skadade produkten och/eller den skadade förpackningen samt ditt beställningsnummer.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

    Om du inte hämtar ut ditt paket skickas det automatiskt tillbaka till oss efter 7 dagar. Vi tar då ut en avgift för ej uthämtade paket som täcker frakt- och hanteringskostnaderna. Om du inte har möjlighet att hämta ut ditt paket vänligen kontakta vår kundtjänst.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vilka är era användarvillkor?

    Våra användarvillkor finns här.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur använder jag min kampanjkod?

    För att använda din kod klicka på "lägg till kampanjkod" i kassan, skriv in koden och klicka på "lägg till". Se till att det inte finns några ytterligare utrymmen före eller efter rabattkoden.

    Observera att endast en kupongkod är giltig per order.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • True Tan

  • +

    Hur fungerar self-tan?

    Self tan ger din hud ett hälsosamt lyster utan UV-exponering.
    Den aktiva ingridensen i self tan är DHA (Dihydroxyacetone).

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vad är DHA?

    DHA är en enkel kolhydrat som oftast tas från växtkällor som sockerrör, även känd som fruktos. När DHA får kontakt med huden utlöser det en helt giftfri kemisk reaktion med aminosyragrupperna, som är en del av keratinproteinet som finns i hudens yttersta lager.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Vilken typ av DHA har ni i era produkter?

    Vårt DHA kommer från 100 % naturliga källor, utan tillsatta kemikalier som är dåliga för dig eller miljön. Vår self-tan är fria från parabener, sulfater, ftalater, mineraloljor och palmolja. Istället är den berikad med förstklassiga växtbaserade ingredienser, vilket gör våra produkter 100% veganska. Vi är också ett stolt PETA-certifierat företag.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Varför har ni bara en produkt för alla hudtoner?

    Vår innovativa formula blandas med alla hudtoner för att producera en djup, långvarig solkysst hud. Beroende på vilket resultat du vill uppnå rekommenderar vi att du följer våra riktlinjer här. Tanken bakom att endast ha en produkt är att ta bort krånglet med att välja mellan olika toner och istället låta tiden bestämma över resultatet. På så vis kan du uppnå en naturlig look året runt.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur förbereder jag min hud för bästa möjliga resultat?

    Börja alltid med att rengöra ditt ansikte och ta bort eventuell makeup eller överflödiga produktrester innan applicering. För bästa möjliga resultat bör du använda en skonsam peeling för att ta bort död hud. Se till att göra detta några timmar innan applicering, och inte precis innan.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Hur applicerar jag produkten?

    Placera en kapsel i devicen och stäng locket. Tryck ner knappen för att spraya och håll ett avstånd på ca 20-25 cm från ditt ansikte. Spraya från ena kinden till den andra i en U-form, fortsätt sedan till T-zonen (panna och näsa). Applicera även på hals och bröstkorg för en naturlig look. Fortsätt spraya tills kapseln är helt tom. Kapslarna är fyllda med rätt mängd produkt för att säkerställa bästa möjliga resultat för en användning.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vad är fördelen med kapslar?

    Det finns många fördelar:
    1. Du behöver inte längre fundera över hur mycket produkt du ska applicera. Våra kapslar är fyllda med den optimala dosen som ett ansikte kan absorbera på ett effektivt sätt – något som minskar både överkonsumtion och slöseri.

    2. Vätskan hålls fräsch utan att komma i kontakt med de bakterier som finns på fingrarna

    3. Du slipper brun utan sol på fingrar och händer.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vad gör jag efter applicering?

    Beroende på vilket resultat du önskar väljer du en tidsram i vår guide. DHA utvecklas sedan under din valda tidsram och ger dig en naturlig solkysst hud. Därefter sköljer du av ditt ansikte. Notera att DHA fortsätter utvecklas i 24 timmar efter att du har applicerat produkten. Om du har bråttom är det inga problem – vår nanospray gör att du kan applicera produkten snabbt, och vår vätska torkar på några minuter.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur länge håller resultatet?

    I genomsnitt 4-5 dagar. Du kan dock förlänga effekten om du använder produkten i kombination med en återfuktande hudvård – nyckeln till en långvarig solkysst hud är nämligen återfuktning.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Är era produkter anpassade för känslig hud?

    Ja, men vi rekommenderar alltid att du utför ett hudtest minst 24 timmar innan du använder våra produkter.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vad är hållbarheten på era kapslar?

    På grund av den höga kvaliteten på ingredienserna i våra produkter är den genomsnittliga hållbarheten 10 månader från tillverkningsdatum till utgångsdatum.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Var kan jag hitta alla ingredienser för varje produkt?

    En fullständig lista över ingredienser för varje produkt finns på respektive produktsida.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Är era produkter veganska och cruelty free?

    Alla våra produkter är 100 % veganska. Vi testar i laboratorier och endast på människor.

    Vår self tan är glutenfri, parabenfri, gruelty free, nötfri, vegansk, icke-komedogen.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Kan jag använda True Tan när jag är gravid?

    Ja. Vår self tan innehåller en vegetabiliskt aktiv ingrediens (DHA) och noll parabener, så de är säkra under graviditet och amning (ammande mödrar kan välja att undvika områder kring bröstet under amningsstadiet). För alla som är gravida och lider av ett redan existerande hälsoproblem, rekommenderar vi att du rådgör med din läkare innan du provar vår produkt.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Ska jag använda SPF ovanpå?

    Ja, använd alltid SPF om du ska vara i solen. Self-tan produkter skyddar inte din hud från solskador.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Är era produkter lämpliga för alla åldrar?

    Våra produkter är lämpliga för alla åldrar och hudtyper, men vi rekommenderar ett hudtest innan applicering på personer under 16 år.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vart är era produkter producerade?

    Våra produkter produceras i USA och vår formula är skapad exklusivt för COMIS.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Kan jag sola när jag använder era produkter?

    Ja. Kom ihåg att det inte finns SPF i True Tan så det är viktigt att du skyddar dig när du exponerar din hud för sol.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Fungerar True Tan med skägg?

    Vår erfarenhet är att True Tan fungerar bra med skägg.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Kan jag använda True Tan på min kropp?

    Ja. Men mängden i våra kapslar är anpassade för ansikte och dekolletage.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur länge måste jag vänta på att vätskan ska torka?

    Vänta bara några sekunder tills din hud är helt torr. Vår formula är transparent, utan spårfärg och torkar snabbt tack vare den ultrafina nano-misten, så du behöver inte oroa dig för fläckar

    Senast uppdaterad: January 04, 2023
  • +

    När kan jag applicera hudvårdsprodukter eller smink?

    När du är nöjd med ditt resultat och tvättat bort True Tan kan du börja applicera hudvård och smink på din hud. Kom ihåg att färgen fortfarande kommer att utvecklas under de första 24 timmarna efter att du har tvättat bort den.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vilka ingredienser använder ni?

    AQUA/WATER/EAU, DIHYDROXYACETONE, ALCOHOL DENAT., DIMETHYL ISOSORBIDE, PROPANEDIOL, SOLANUM LYCOPERSICUM (TOMATO) FRUIT EXTRACT, VACCINIUM MACROCARPON (CRANBERRY) FRUIT EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, ASCORBIC ACID (VIT. C), ERYTHRULOSE, TOCOPHERYL ACETATE (VIT. E), GLYCERIN, POLYSORBATE 20, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, FRAGRANCE (PARFUM), COUMARIN

    Vår produkt är glutenfri, parabenfri, gruelty free, nötfri, vegansk och icke-komedogen.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vilka är de aktiva ingredienserna i self-tan?

    Den enda aktiva ingrediensen i vår formulering är dihydroxiaceton (DHA)

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Hur garanterar ni ett naturligt resultat?

    Om våra True Tan-kapslar används på rätt sätt, garanterar vi ett naturligt resultat som inte blir orange som är vanligt i andra brun utan sol-produkter. Följ våra instruktioner här.

    Senast uppdaterad: January 03, 2023
  • +

    Hur stor andel av DHA (dihydroxiaceton) använder ni i era True Tan-kapslar?

    Vi följer EU:s och internationella standarder för att inte överstiga 10 % av DHA i vår formula.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • Produktinformation

  • +

    Vilka är fördelarna med COMIS nano mist?

    Vår device har en så kallad nanoteknologi som skapar en finfördelad mist istället för ett vanlig spray. Detta gör i sin tur att produkten kan appliceras jämnare, absorberas mer effektivt och minskar mängden vätska som behövs.

    Våra kapslar är förfyllda med den optimala dosen för att minska överkonsumtion, säkerställa det optimala resultatet, hålla alla våra ingredienser så färska som möjligt och för att undvika kontakt med dina händer.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Är devicen vattentät?

    Nej. Vår device är designad för att hantera alla typer av vätskor och kan därför rengöras med vatten och mild tvål. USB-C-laddningsporten bör dock inte komma i kontakt med vätskor och/eller andra material.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur och hur ofta bör jag rengöra min device?

    Rengöring av munstycket:

    • När du använder devicen mellan två olika kapslar, fyll den tomma kapselhållaren med varmt vatten och spraya tills den är tom. Detta säkerställer att ingen mer vätska från den föregående kapseln finns kvar i munstycket.
    • Upprepa ovanstående process en gång i veckan, även när du bara använder en typ av COMIS-vätska. Detta kommer att säkerställa ett kontinuerligt perfekt resultat.

    Rengöring av devicens utsida:

    • Om du vill rengöra devicens utsida, använd en våt, varm trasa.
    • Om fläckarna är mer motståndskraftiga, använd en liten mängd mild handtvål.
    • Lägg aldrig någon form av vätska inuti USB-C-laddningsporten eller någon annan del av COMIS-devicen
    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Vilken typ av batteri innehåller devicen?

    Vi använder oss av litiumbatterier. De innehåller mindre giftiga metaller än andra batterier, är klassade som ofarliga OCH de är återvinningsbara – vilket är i linje med vår hållbarhetspolicy.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Hur lång är batteritiden?

    Det tar 90 minuter att ladda devicens batteri. Fulladdat batteriet kan användas i 30 minuter non stop. Detta motsvarar cirka 50-60 appliceringar.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Kan jag resa med min device och mina kapslar?

    Ja, vår device är resesäker och uppfyller de globala luftfartsbestämmelserna. Detta inkluderar våra kapslar som är registrerade och innehåller mindre än maximalt 100 ml (3,4 oz) vätska.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Varför använder ni kapslar istället för påfyllningsflaskor?

    Vi upptäckte att använda en pipett för att fylla en device är både tidskrävande och ofta leder till ett rörigt resultat i både handfat och på händer. Dessutom är det svårt att veta hur mycket produkt du ska applicera, och fel mängd kan göra att resultatet blir dåligt. Vår kapselteknologi eliminerar dessa problem genom att helt enkelt sätta in en förfylld kapsel med optimalt dos, vilket säkerställer ett bra resultat och minskar risken för överkonsumtion.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur använder jag min device?

    För en komplett guide om hur du använder vår device, besök vår användnings guide här.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vad innehåller mitt intro-set?

    COMIS introduktionsset innehåller allt du behöver för att komma igång med vår revolutionerande skönhetsteknologi.

    • 1x Nano Mist-enhet
    • 4x True Tan-kapslar
    • 1x Terry Headband
    • 1x USB-C-laddningskabel
    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur vet jag om min COMIS är äkta?

    För att säkerställa äktheten av en COMIS-produkt måste den köpas direkt via vår webbplats.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • Hållbarhet

  • +

    Vilka är fördelarna med kapslar?

    Att använda kapslar har många fördelar.
    1. Minska överkonsumtionen genom att fylla varje kapsel med den exakta dosen som behövs för att uppnå det perfekta resultatet. Volymerna varierar beroende på vätska och syfte.

    2. Håll ingredienserna färska. Vi strävar efter att använda färska råvaror vilket är nyckeln för att säkerställa ett felfritt resultat.

    3. Inga kontakter med händer och bakterier. Kapslar eliminerar problemet med att få fläckar på dina fingrar, händer och att våra produkter kommer i kontakt med bakterier som ofta finns på händer och fingrar.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vad är era kapslar gjorda av?

    Polypropen (PP)

    Våra kapslar är gjorda av 100 % återvunnen PP (High Density Polyethylene). PP är en stark, giftfri plast som ofta används i produkter som schampoflaskor, kosmetikaförpackningar, spannmålslådor etc. PP motstår fukt, mögel, svamp, bakterier, mögel och röta, vilket är mycket viktigt för att garantera att vår produkter förblir färska.

    PP-plast är extremt säker, vilket gör att den ofta används som behållare för livsmedel och skönhetsprodukter som appliceras lokalt. PP-plasten vi använder på COMIS är 100 % återvunnen från post-konsument och postindustriell PP-plast.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Är era kapslar återvinningsbara?

    Vi ser till att alla våra material vi arbetar med är antingen återvinningsbara, förnybara eller komposterbara.

    Våra kapslar är gjorda av 100 % återvunnen PP-plast (polypropen). PP är en stark, giftfri plast som inte låter fukt, mögel, svamp, bakterier, mögel och röta komma i kontakt med våra produkt.

    Vi vill vara ett hållbart företag som växer på ett ansvarsfullt sätt och vi är övertygade om att vi tillsammans med våra partners kan åstadkomma den förändring som behövs för att bidra till en positiv samhällsutveckling och en mer hållbar framtid.

    Därför strävar vi efter att använda miljöanpassade material i alla våra produkter, inklusive våra kapslar.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vad är era förpackningar gjorda av?

    Vår förpackning är FSC-certifierad och består av 100 % återvinningsbart papper tillverkat i Storbritannien.

    Vårt fraktmaterial är FSC-certifierat. Vårt fraktmaterial består av 100 % återvunnet papper tillverkat i Kina.

    FSC (Forest Stewardship Council) certifierad betyder att allt material som används kommer från ansvarsfull skogsförvaltning.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Var återvinner jag använda kapslar?

    Kapslar måste återvinnas som plats på din närmaste lokala återvinningsstation.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur separeras de olika delarna av kapseln?

    Plast som samlas in från ditt hem, företag och lokala återvinningscentral skickas till en materialåtervinningsanläggning, som separerar plast och icke-plast, och en plaståtervinningsanläggning, som sorterar plast efter typ. Plasten går sedan till en upparbetning där den tvättas, strimlas och sorteras vidare. Plasten smälts sedan och extruderas till nya återvunna plastpellets. Dessa pellets säljs sedan vidare för användning i nya produkter.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • Garanti & reparation

  • +

    Hur länge gäller produktgarantin?

    COMIS garanterar den ursprungliga köparen av våra produkter att produkten ska vara fri från defekter i material och utförande och att den ska vara säljbar och lämplig för sitt avsedda ändamål under normal personlig konsumentanvändning och service under en period av tolv (12) månader efter datumet. av det ursprungliga köpet.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Vad täcker garantin?

    COMIS garanti gäller inte:
    1. Om produkten har modifierats eller ändrats
    2. Om defekten är orsakad av konsumenten
    3. Om produkten används i ett kommersiellt (icke-konsument) tillvägagångsätt
    4. Om service har utförts på produkten av någon annan än de serviceleverantörer som uttryckligen godkänts av COMIS
    5. Produkten är skadad, sliten eller på annat sätt obrukbar genom konsumentens egna agerande

    Om konsumenten inom ett (1) år efter datumet för det ursprungliga köpet skriftligen meddelar COMIS att produkten som köpts av konsumenten inte har fungerat i enlighet med denna garanti, och konsumenten returnerar den felaktiga produkten till COMIS, porto förbetalt , COMIS ska, utan extra kostnad för konsumenten, och som konsumentens enda och exklusiva gottgörelse, ersätta den icke-presterande produkten eller återbetala inköpspriset för den icke-presterande produkten. COMIS förbehåller sig rätten att använda renoverade/renoverade delar för att reparera eller byta ut en produkt.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • Prenumeration

  • +

    Vad inkluderas i min prenumeration?

    Din prenumenation inkluderar 8 True Tan-kapslar skapade med en innovativ vätska som passar alla hudtoner. Varje kapsel innehåller den optimala mängden för en ansiktsapplicering, för att säkerställa bästa möjliga resultat.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Kan jag avbryta eller pausa min prenumeration?

    Du kan pausa eller avbryta din prenumeration när som helst. Vänligen kontakta vår kundtjänst.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Måste jag betala för frakten?

    Du är berättigad fri frakt för alla prenumerationsbeställningar*.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    När skickas min prenumeration?

    Vi behandlar din beställning under veckodagar, måndag-fredag. Din prenumeration skickas inom 24 timmar efter att din order har behandlats. Du kommer att få ett e-postmeddelande när din order har skickats, inklusive en spårningskod.

    Senast uppdaterad: July 27, 2023
  • +

    Vilka betalningsmetoder finns tillgängliga för prenumerationsbeställningar?

    Vi erbjuder kortbetalningar, du kan välja att betala med Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Diners Club International.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Finns det en avgift för att registrera mig eller använda COMIS-prenumerationstjänsten?

    Det finns ingen avgift för att skapa, ändra eller avbryta din COMIS-prenumeration.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Hur uppdaterar jag min leverans och faktureringsinformation?

    Du kan uppdatera din leverans och faktureringsinformation på ditt konto eller genom att kontakta vår kundtjänst.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur avbryter jag min prenumeration?

    Du kan avbryta din prenumeration när som helst på ditt konto eller genom att kontakta vår kundtjänst när som helst.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Hur ändrar jag leveransdatumet för min prenumerationsorder?

    Om du vill ändra det specifika leveransdatumet för din prenumerationsorder, vänligen kontakta vår kundtjänst.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Hur ändrar jag frekvensen för min prenumeration?

    Vänligen kontakta vår kundtjänst.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • Betalning & säkerhet

  • +

    Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

    COMIS accepterar följande betalmetoder:
    Credit card: Visa, Mastercard, American Express, JCB, Visa Electron, Cartes Bancaires, SEPA, Gira, SoFort, Ideal

    Other: PayPal, ApplePay, AliPay

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Är mina betalningsuppgifter säkra?

    Dina transaktions- och betalningsuppgifter hanteras direkt av Adyen, vår betalningsleverantör, med säker kryptering och enligt strikt banknorm.

    Dina kreditkortsuppgifter skickas direkt till banken och kan inte läsas eller hämtas av någon annan än din bank, inte ens av COMIS.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Lagrar ni mina betalningsuppgifter?

    Vi tar varken emot eller lagrar några betalningsuppgifter. Alla transaktioner hanteras direkt av Adyen, vår betalningsleverantör. Dina kreditkortsuppgifter skickas direkt till banken och kan inte läsas eller hämtas av någon annan än din bank.

    Senast uppdaterad: October 21, 2022
  • Returer & byten

  • +

    Hur returnerar jag min beställning?

    Om du är missnöjd med ditt köp har du rätt att ångra ditt köp eller byta din produkt. Du kan göra det genom att skicka ett meddelande till vår kundtjänst inom 14 dagar efter att du mottagit din beställning.

    Om en vara skadas under transporten, vänligen vår kundtjänst. Se till att returnerade varor är i samma skick som när du tog emot dem. Returer accepteras endast om etiketter och originalförpackning är helt intakta och i återförsäljningsbart skick. Vi accepterar inte returer där etiketter har tagits bort eller produkter har öppnats och använts.

    Återbetalning för returnerade varor kommer att göras inom 14 dagar efter returen av produkten har godkänts. Pengarna kommer att återbetalas genom samma betalningsmetod som användes vid det ursprungliga köpet för det belopp som betalats till COMIS.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Har ni fått min retur?

    När ditt returpaket har mottagits på vårt lager inspekteras det innan vi går vidare med att godkänna eller neka respektive retur. Vi arbetar så snabbt som möjligt, ber om överesende då denna process kan ta flera arbetsdagar att slutföra. Observera att COMIS inte ansvarar för några föremål som förloras under returfrakten. Vi rekommenderar därför starkt att du använder rekommenderad post, samt ger oss spårningsnumret för ditt returpaket.

    Senast uppdaterad: October 17, 2022
  • +

    När får jag min återbetalning?

    Om din retur godkänns kommer en full återbetalning att utfärdas för din beställning. När en återbetalning har utfärdats inom vårt system kan du förvänta dig att den ska synas på ditt bankkonto inom 14 arbetsdagar.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Är det gratis att returnera min order?

    Om du önskar returnera produkten står du för returkostnaden. Vänligen följ våra returinstruktioner här.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • Övriga frågor

  • +

    Jag är en influencer på sociala medier, kan jag samarbeta med er?

    Skicka din samarbetsförfrågan till collaborations@comis.com.

    Senast uppdaterad: December 07, 2022
  • +

    Kan jag köpa COMIS någon annanstans?

    Våra produkter finns endast tillgängliga på vår hemsida.

    Senast uppdaterad: October 21, 2022
  • +

    Har ni presentkort?

    I det här skedet har vi inga presentkort tillgängliga.

    Senast uppdaterad: October 14, 2022
  • +

    Jag vill jobba på COMIS - vart skickar jag mitt CV?

    Se över våra lediga tjänster på LinkedIn eller kontakta oss direkt på recruitment@comis.com

    Senast uppdaterad: October 14, 2022